Piese schimb Audi
![]() |
AUDI A1 (8X1) | 2010 - până în prezent |
![]() |
AUDI A2 (8Z0) | 2000 - 2005 |
![]() |
AUDI A3 (8L1) | 1996 - 2003 |
![]() |
AUDI A3 (8P1) | 2003 - 2012 |
![]() |
AUDI A3 Cabriolet (8P7) | 2008 - până în prezent |
![]() |
AUDI A3 Sportback (8PA) | 2004 - până în prezent |
![]() |
AUDI A4 (8D2, B5) | 1994 - 2001 |
![]() |
AUDI A4 (8E2, B6) | 2000 - 2004 |
![]() |
AUDI A4 (8EC, B7) | 2004 - 2008 |
![]() |
AUDI A4 (8K2, B8) | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI A4 Allroad (8KH, B8) | 2009 - până în prezent |
![]() |
AUDI A4 Allroad combi (8KH, B8) | 2009 - până în prezent |
![]() |
AUDI A4 Avant (8D5, B5) | 1994 - 2001 |
![]() |
AUDI A4 Avant (8E5, B6) | 2001 - 2004 |
![]() |
AUDI A4 Avant (8ED, B7) | 2004 - 2008 |
![]() |
AUDI A4 Avant (8K5, B8) | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) | 2002 - 2009 |
![]() |
AUDI A4 limuzina (8D2, B5) | 1994 - 2001 |
![]() |
AUDI A4 limuzina (8EC, B7) | 2004 - 2008 |
![]() |
AUDI A4 limuzina (8K2, B8) | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI A5 (8T3) | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI A5 Cabriolet (8F7) | 2009 - până în prezent |
![]() |
AUDI A5 Sportback (8TA) | 2009 - până în prezent |
![]() |
AUDI A6 (4A, C4) | 1994 - 1997 |
![]() |
AUDI A6 (4B, C5) | 1997 - 2005 |
![]() |
AUDI A6 (4F2, C6) | 2004 - 2011 |
![]() |
AUDI A6 (4G2, C7) | 2010 - până în prezent |
![]() |
AUDI A6 Allroad (4FH, C6) | 2006 - 2011 |
![]() |
AUDI A6 Allroad combi (4FH, C6) | 2006 - 2011 |
![]() |
AUDI A6 Avant (4A, C4) | 1994 - 1997 |
![]() |
AUDI A6 Avant (4B, C5) | 1997 - 2005 |
![]() |
AUDI A6 Avant (4F5, C6) | 2005 - 2011 |
![]() |
AUDI A6 limuzina (4A, C4) | 1994 - 1997 |
![]() |
AUDI A6 limuzina (4B, C5) | 1997 - 2005 |
![]() |
AUDI A6 limuzina (4F2, C6) | 2004 - 2011 |
![]() |
AUDI A7 Sportback (4GA) | 2010 - până în prezent |
![]() |
AUDI A8 (4D2, 4D8) | 1994 - 2002 |
![]() |
AUDI A8 (4E_) | 2002 - 2010 |
![]() |
AUDI A8 (4H_) | 2009 - până în prezent |
![]() |
AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8) | 1994 - 2002 |
![]() |
AUDI A8 limuzina (4E_) | 2002 - 2010 |
![]() |
AUDI ALLROAD (4BH, C5) | 2000 - 2005 |
![]() |
AUDI ALLROAD combi (4BH, C5) | 2000 - 2005 |
![]() |
AUDI Q5 (8R) | 2008 - până în prezent |
![]() |
AUDI Q7 (4L) | 2006 - până în prezent |
![]() |
AUDI R8 | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI R8 Spyder | 2010 - până în prezent |
![]() |
AUDI TT (8J3) | 2006 - până în prezent |
![]() |
AUDI TT (8N3) | 1998 - 2006 |
![]() |
AUDI TT Roadster (8J9) | 2007 - până în prezent |
![]() |
AUDI TT Roadster (8N9) | 1999 - 2006 |
Despre Audi
Producatorul german de autoturisme Audi cu sediul principal in Ingolstadt, Bavaria, Germania, concepe, motorizeaza, asambleaza si comercializeaza autoturisme, fiind detinuta in proportie de 99.55% de catre Volkswagen Group inca din anul 1966. Totodata, Audi face parde din “ German big 3”, producand masini de lux alaturi de BMW si Mercedes-Benz.
Premii castigate de Audi
Audi a fost considerat drept cel mai luxos brand din 2014 in Total Quality Awards pentru al 3-lea an consecutiv si totodata cel mai valoros brand din America de catre Vincentric. Audi a mai primit premii de onoare din partea Vincentric pentru modelele Audi A7 TDI, Audi TT, Audi R8 si Audi Q5 TDI.
Informatii tehnice Audi
Marca nemteasca de autoturisme Audi a luat nastere in anul 1909 si are sediul principal in Ingolstadt, Bavaria si prezinta o diversitate de productii inovative, de la autoturisme de lux, la suv-uri sau chiar masini pentru un buget de clasa medie. Emblema sa, formata din 4 inele legate intre ele, reprezinta un simbol al unificarii din 1932 a celor 4 fabrici de motoare independente: Audi, DKW, Horch si Wanderer.
Istoric Audi
Inceputul companiei nemtesti de autoturisme Audi a fost marcat de aparenta unui motor de 2.8 litri pentru autoturisme, urmat de o serie mai importanta precum 4.7 L si gaz-gulping 5.7 L. Vazand cresterile companiei sale, Horch a plecat in 1920, cu 4 ani inainte ca primul model Audi de 6 cilindrii sa fie construit. In 1928, Audi a fost preluata de catre Jorgen Rasmussen, detinatorul companiei rivale DKW.
Cativa ani mai tarziu, o alianta intre Audi si DKW a avut loc, astfel formandu-se Auto Union in anul 1932. In acest timp a aparut si noua sigla si cele 4 inele blocate intre ele, semnificand unitatea si identitatea noii companii formate. Imbunatatirea tehnologica a devenit o prioritate de top care a luat forma pe parcursul celui de-al doilea razboi mondial cand un vehicul militar a fost produs pentru armata nemteasca.
Dupa schimbarea proprietarului, motoarele cu ardere in doi timpi au urmat sa fie eliminate in favoarea motorului cu ardere in patru timpi. Primul model DKW a fost rebranduit drept un model Audi si a fost rampa de lansare ale unor modele mai tarzii precu : 60, 75 si 80.
Dupa o a doua fuziune cu producatorul de autoturisme din Stuttgart NSU din 1970, Audi s-a stabilit drept un brand in dezvoltare care avea sa se extinda mai tarziu si in alte zone de pe glob, nu doar in Germania, incluzand nordul Americii.
Alaturandu-se la un sir de producatori de autoturisme de succes, Audi si-a castigat totodata respectul pe pistele de curse, pastrandu-si numeroase recorduri mondiale, incluzandu-l pe cel pentru rezistenta la viteza inalta.